Logo

Douwe van der Zwaag

Dr. Horns

Op vrijdag 25 april 2025 speelde Dr. Horns in Vught, Jongerencentrum Elzenburg. Hier een mooie fotoreportage, met foto's van Cees Ringelberg. Tip: gebruik de pijltjes links en rechts op de foto's.

Nieuws

07 juni 2026

sontimento logo Van 2008 tot ongeveer 2015 speelde in de latinband Sontimento, met Nijmegen als uitvalsbasis. Gedurende die jaren hebben we tweemaal studio-opnamen gemaakt, grotendeels in eigen beheer. Die opnamen kwam ik onlangs weer tegen, en heb ze opnieuw gemixt en gemasterd. En natuurlijk nu een plek ingeruimd op de website voor deze band Sontimento.


21-04-2026

Game Plan - front cover 256x256 Nog twee nummers uitgebracht, "Josephine" en "If only". Te beluisteren op de website en op Soundcloud. Kijk bij Game plan.


22-03-2026

Game Plan - front cover 256x256 Nu beschikbaar op de website en op Soundcloud: nieuw nummer "Night time loners". Te beluisteren op Game plan.


06 maart 2026

Pau Brasil [front] Begin jaren 90 van de vorige eeuw speelde ik een tijdlang in een Braziliaanse band Pau Brasil. In die tijd hebben we demo-opnamen gemaakt om onze stijl te ontdekken. We maakten indertijd de opnamen met een Tascam Portastudio, analoog op vier sporen van de geluidscassette. Sommige partijen (toetsen, drums, percussie) konden we in MIDI vastleggen. De opnamen had ik een tijd geleden al gedigitaliseerd, maar nu eindelijk goed gemixt en gemasterd. Kijk op de pagina over Pau Brasil.


6 februari 2026

drhornslogo In Dr.Horns hebben we sinds kort een nieuwe drummmer, Patrick van den Tillaart. We hebben al een paar keer proefgedraaid, en het gaat uitstekend! Kijk op de pagina over Dr. Horns.